Itu pun salah aku juge ke??

Itu pun salah aku juge ke??

Loading...
7.05 pagi-lepas jew anto Mimi skolah
terus gi umah Norkamawati...kwn aku..
anto barang skek..Cam biasa masuk jalan Bayam..
terus tuju umah dia..kaler beige...

Ingat malas nak turun dr moto...hon hon jew..
Aik..lampu nyala..senyap jew..x de orng ke??
X pe la..turun je la...bg salam...sunyi..
salam lagi...senyap...aku tolak sikit pintu.
Haaa...x kunci pun..masuk je la..
mesti ada kat dapur ni..bolehla aku sergah sikit..
lagipun lama x dgr dia melatah..

Aku masuk..sampai ruang tgh..
Ehhh...sofa baru...wahh..x kabo pun beli sofa baru..
Tiba2 jew..kluor le sorang lelaki
Pakai tuala mandi jew..
aku tengok dia...
dia tengok aku....
atas bawah dia tengok..
hatiku berkata2..
rupa laki dia lain.
takkan berlaki baru kot..

Aku tanya lelaki tu..
Wati ada umah??
Dia kata..ni bukan umah Wati..
Hah???!!!!..aku salah masuk umah daa..
rupanya umah Wati dah tuko kaler..
Dulu beige..ni ijau pulak..
Tu la masaalahnya kalo duk taman perumahan ni..
Hhhmmm.....Tu pun aku yang salah ke???

P/S seb baik aku x kene rape...

Catat Ulasan

0 Ulasan