Utk apa aku berblog sebenonya.

Utk apa aku berblog sebenonya.

Loading...
Bukan krn aku jeles
bukan krn papepun...
dulu2 aku selalunya catit dlm diary jew
skrng diary2 orng dah x pandang pun..
skrng lebih canggih..

melihat gambar kwn2 keluar negara..
aku tumpang gembira,tumpang bangga
sekurang2nya dpt juga aku melihat2 tempat diorng

tapi...
ada satu citer aku nak gitau..

Pada suatu hari, Duit seringgit telah bertemu dengan lima puluh ringgit dan bertanya:
"Oi, lama tak nampak, mana ko pergi?"

Lima puluh menjawab
" Aku pergi merata tempat. Pergi stadium tengok bola, pergi hotel, genting highland, sewa bot pergi kenyir, kaunter wayang dan macam-macam tempat lagi. Eh, ko camner lak?"

Duit seringit menjawab perlahan seraya menunduk,

"Hmm..biasa lah.. Balik-balik tempat sama.. surau, masjid, surau... ".

Aku tulis blog sebab.......
Saya komen pun sebab.......
Mereka komen pun sebab.....
Kita baca blog ni pun sebab.......


Banyak contoh yang aku boleh bagi, tapi malas nak mengumpat.. karang ada yang terasa.


p/s..papepun aku sonok dapat jumpe kwn2 baru..

Catat Ulasan

0 Ulasan