LEBOR!!!

LEBOR!!!

Loading...
Korang rasa Lebor tu ape??Sejenis ukuran??...ketebalan??..kedalaman??tempat??ruang??
Bukan..bukan..bukan..bukan...semua tu bukan..salah ape yg korang duk pikir tu.Lebor juga bukan satu sukatan,ianya adalah nama seseorang...ye..nama orang!!!
Dia tu orang...manusia,makhluk tuhan macam kita gak..cuma aku betul2 x pasti nama dia yg sebenonya,tapi yang untungnya dia,rumah dia tentera yang buatkan...FREE!!!tanpa bayaran apa2..
Jeles???...oh tidakk..langsung aku x jeles...bangga adalah..
Sbb???...sebabnya...orang yang rasmi rumah Lebor bukan calang2 orang...Sultanah Johor you...
Gegak gempita kat tempat aku..maklum bukan senang nak bersalam ngan Sultanah...

Tapi siyes cakaplah..aku fobia giler ngan Lebor ni..sbb hari2 dia tunggu aku balik keje..
tension wehhh...dan yg paling aku terfobia sungguh..
bila satu hari aku tumpangkan dia balik..alih2 bila sampai kat umah dia,dia buleh lak tanya aku..."Kambing ada tak kat umah aku?"...terkejut beruk aku..kambing???setahu aku jgnkan kambing...ayam pun Lebor tak bela...
Aku tanya dia balik..kambing???
Ha"ah..laki aku,kata dia..
Wah..ada ke patut laki dia ,dia umpamakan kambing...abis tu anak2 dia yg seramai 6 orng tu anak kambing ler...orng cam gini pun ada..

Sejak hari tu..aku sanggup lalu jalan jauh,asalkan tak terserempak ngan dia lagi...tak kuasa aku!!!

Catat Ulasan

0 Ulasan