Sesi ape nih?

Sesi ape nih?

Loading...
Pada suatu hari kat kampong aku, ketika aku balik sekolah, aku cuba ikut jalan pintas untuk pulang ke rumah.., aku lalu ikut belakang rumah Pakde.., inilah first time aku lalu ikut situ..

Sedang asyik aku berjalan, ketika aku melintas sebatang pokok, tiba tiba seekor BEROK muncul dan gigit lutut aku, aku tersungkur dan mulai bergelut dengan BEROK itu, terkejut BEROK aku di buatnya, kecut perot aku, BErok betul!!,
Kami berguling-guling di bawah pokok sehinggalah aku bergolek golek menjahuhi pokok tersebut.. , tiba tiba berok itu berhenti menyerang, rupa rupanya, ada tali di lehernya dan tali itu telah mencapai had maksima kebangsaan sempadan berok itu, barulah aku tahu, rupanya berok itu di pelihara oleh Pak De dan berok itu di ikat pada pokok tersebut,… aku yang mengalami pendarahan lutut, berfikir, jika kita tiba tiba lalu jalan pintas tanpa kaji selidik, maka terkejut beroklah kita di gigit berok…

hihihi....merepek kah aku??

Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini