Sudah sudahlah tu...

Sudah sudahlah tu...

Loading...
Kepada sapa2 yg baru nak kawin saya nasihatkan pilihlah pasangan anda...
yg pompuan pilih la yg hensem sbb nanti bila dah kawin tak yah la tgk jantan lain
begitu jgk ngan laki2,pilih yang cantik jer,
nanti tak yah tgk pompuan lain.
Sebenarnya saya amat rimas bila seorang akak ni hari2 duk citer pasal bakal menantu dia,kononnya nak yang tinggi2 mcm model,yang putih2 mulus...berkerjaya hebat..aduhhh...penat!!

Tapi demi sebuah nilai persahabatn..saya dan seangkatan...tetap tersenyum ala2 manja gitu,malas juga nak layan..Harap dia cepat sedar...
Cuma satu je pesan saya..
kalau dulu :
jangan tunggu lama-lama
nanti lama-lama awek dikebas orang!!

sekarang :
jangan tunggu lama-lama
nanti lama-lama pakwe di kebas orang.. huahuahua..

Anyway, asaskan perkahwinan kita dengan niat lillahitaala..
Allah Taala sebagai pelindung.. InsyaAllah bahagia...

Jangan kahwin atas niat mata birunya ke, suaranya ke, rupanya ke, hartanya ke, keretanya ke, pekerjaannya ke, pakejnya ke, bodynya ke...
kelak kita juga yang sengsara.. ngehngehngeh...

P/s...membebel lagi ke aku ni??

Catat Ulasan

0 Ulasan