Anda nak beli rumah??...apa kata anda check dulu..

Anda nak beli rumah??...apa kata anda check dulu..

Loading...

Selalunya bila kita beli rumah..mesti kita tinjau2 dari segenap segi.Pastikan kita beli adalah yang terbaik,bukankah rumahku syurgaku?
Jika anda terbeli rumah yang berpenunggu..senang citerlah..rumah berhantu..apa tindakan anda?Bagaimana nak tahu rumah itu berhantu atau tidak...senang jew...dibawah ni ada sedikit tips utk anda mengetahui jika sekiranya rumah kita berhantu atau tidak.

1)Rumah anda sentiasa berubah tempat.Kejap tepi bukit,kejap tepi kubur,atas bukit,tepi pantai,tepi sawah...mengalahkan background blog anda sendiri.
2)Rumah anda boleh transform,kejap jadi pondok buruk,jap lagi jadi banglo,guest house dan sbgnya laa..
3)Menjadi rumah persinggahan anda yang tak nampak kewujudannya,tahu2 ada nampak duit lama,keris lama,periuk sumbing dan segala macam perkakas yang disukai oleh kaki-kaki nombor.
4)Susun letak barang dlm rumah sentiasa berubah-ubah,kejap2 stail Inggeris,kadang tu konsep moden,kotemporeri..pendekkata anda memang tak de peluang langsung nak tunjuk bakat dlm hiasan dalaman.
5)Kira boleh sesat ler..pdhal rumah yang anda beli tu bukannya besar sangat pun,adalah besar sikit dari kandang kambing 50 ekor.
6)Memang jelas terang lagi bersuluh nampak berkerumun hantu2 duk menetap dalam rumah anda.Panjang,pendek,besar,kecik,gemuk,kurus dan mcm2 saiz dan bentuk ada...hhmm...macam-macam ada!!!
Jadi...??...apalagi??...

Catat Ulasan

0 Ulasan