B.I pun B.I lahh....

B.I pun B.I lahh....

Loading...
sejak ada zaman internet, saper yang tak pandai BI, akan ketinggalan..macam aku
sedey kan??
tapi...
terimalah hakikat..
Aku pun tak reti, bila cakap asyik kena gelak,
pasal banyak salah nahu, tapi aku peduli apa?, aku hentam jer..,
biar mereka gelak..
lalu aku balas gelakan mereka dalam gelak BI
Hahahahahha....

Hhhmmm...tu yang aku duk bersemangat giler ni..
blaja BI....harap x terlambat...wakakaka

facsimile=faksimili
national=nasional
potential=potensi
automotive=automatif
automatic=automatik
formation=formasi
contract=kontrak
complex=kompleks
bond=bon
university=universiti
tissue=tisu
wire=wayar
normal=normal
telephone=telefon
class=kelas
allowance=elaun
profile=profail
landscape=lanskap
industry=industri
cement=simen
oxygen=oksigen
oxide=oksida
deoxidations=penyahoksidaan
oxidise=mengoksidakan
peroxide=peroksida

hihihi...kira boleh laaa....ekk??

Catat Ulasan

0 Ulasan