Selamat hari guru cikgu!!!...Jasamu ku kenang....

Selamat hari guru cikgu!!!...Jasamu ku kenang....

Loading...
..masa sekolah dulu....aku juga ada cikgu peberet...

bila tiba hari bersejarah itu..aku selalu pening kepala nak bg apa kat cikgu..hhmmm


aku semmgnya seorang yang kuat berangan...selalu blur..owh..patut le aku x dapat jadi cikgu...

Hikhikhikhik....

antara cabaran terbesar guru...:)

antara kelas paling boring...kelas B.I...patut ler..huhuhuhu


teringat suatu ketika dulu..suami mengajar di pendalaman Sabah...sebut je nak apa...beras,buah2an,daging rusa..berduyun2 le anak murid hantar kerumah..hhhmm....kenangan...

alahai....patut la subjek bahasa Melayu sekarang ramai pelajar melayu dapat C...termasuk Aiman..

teringat pd cikgu aku dulu...hihihi...cikgu oh cikgu..



“Terima kasihku..

ku ucapkan..

pada guruku yang tulus..

ilmu yang berguna..

lalu dilimpahkan,

untuk bekalku nanti..

setiap hariku dibimbingnya…..

agar tumbuhlah bakatku..

kan ku ingat slalu, nasihat guruku..

terima kasih cikgu..!!!


"ENGKAU ADALAH PELITA

DALAM KEGELAPAN HIDUPKU"



Kita pandai membaca kerana siapa?

Kita pandai menulis berkat siapa?

Kita jadi rajin mengira, tugas dari siapa?

Kita berjaya karena siapa?

ucapan terimakasih tidak terhingga buat semua bekas guru2ku...SEKOLAH MENENGAH SULTAN SULAIMAN,KUALA TERENGGANU & SEKOLAH RENDAH SULTAN SULAIMAN 1,KUALA TERENGGANU...juga buat semua guru2,bakal2 guru...tak lupa buat suamiku...CIKGU MOHD SHAARI EMBONG..
salam sayang selalu...

Catat Ulasan

0 Ulasan