Jangan pandang aku sebelah mata!!

Jangan pandang aku sebelah mata!!

Loading...
er....muka ni memang muka aku...selebihnya aku edit jew...ngeh..ngeh...so jgn tertipu


Meday!!!..meday!!!!....ini gangguan seksual yang aku terima pagi tadi..
Ceritanya gini...time aku sepital pagi tadi..dah check doc...(er...pening sket jew)...aku segera ke kaunter ubat..
Al kisahnya utk ke kaunter ubat ni aku terpaksa melalui satu lorong nih...kira jln short cut la....memang sunyi sket...
Aku memang dah perasan..ada sorang lelaki nih...tak tua,tak juga muda...kira sedang2 jugak la..
Ada ka patut..bila aku mula melewati dia,tetiba dia cuba peluk aku dari belakang...wahhh...kiranya aku pantas gak la...sbb aku terperanjat badak...so aku melatah la skali...(sbb aku memang spesis melatah pun)

Dan oleh krana terlalu terkejut,secara tak sengaja aku tertendang "anu" dia...
kuat gak tu...apalagi...terhegeh2 gak dia...
so..ini amaran ye...jangan cuba utk kedua kali...ko belum tahu siapa aku!!!

Catat Ulasan

0 Ulasan