"Aku Blogger Baru La Bang!!"

"Aku Blogger Baru La Bang!!"

Loading...

/>

nak join??....klik sini

"Aku Blogger Baru La Bang!!"

Nama blogger dan nama blog:
Nama aku...Khunsuriyatit(er..nama samaran tu..,yang asal..Yati...ok???)
Nama blog aku...akak disebalik pintu...sinonim la tu sbb kata mak aku masa aku kecik2 dulu aku suka sangat duk belakang pintu,asal hilang je...carilah belakang pintu,mesti jumpe punya...
dan kali terakhir aku hilang,aku ada kat belakang pintu jamban,jamban kat umah orang lak tu,sehari suntuk hilang,hampir maghrib baru jumpe..
satu kampung duk cari..er...kata mak bunian sorok...(masa tu umur baru 5 tahun).

Tarikh atau tahun pertama kali berblog:
Tarikh...tak hengat la bro
tahun....Jan 2010...saja suka2,tapi tak tahu nak tulis apa

Entri paling popular:
Kisah Pemuda Yang Dijasadnya Ada Tanda Husnul Khatimah
copy paste je ni...

Widget paling best:
Banner aku tu ler...apa lagi???

Widget paling tak best:
Ntah...aku pun tak jumpe lagi...cam sume best-best jew

Err...tu je la...soklan lain x de dah..:)

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. laaa...sudah....besor giler..kahkahkah...
    oit....ada sape2 leh tolong ajar buat pic tu jadi kecik tak??

    BalasPadam
  2. salam ...
    tambah berikut di hujungnya tu:

    img src="http://2.bp.blogspot.com/-ic8AivGgmK4/ThXXa8zbz8I/AAAAAAAAPck/iJuICJ8OUSQ/s1600/HEADBKJulai.jpg" width="500">

    dalam edit html atau pilih je klik kat gambar, size small atau large ke apa ke ..

    BalasPadam
  3. tambah yang width="ikut suka"

    ok?

    BalasPadam
  4. opsss....tq...nanti malam cuba lgi...nak kluor jap..ada mesyuarat tingkap...uhuk..uhukk

    BalasPadam
  5. akhirnya...........jadikkkkkk jugak...thanks bro...lalalalala

    BalasPadam
  6. HE..HE..saya pun betul blogger baru ,masih tertanya2 blogger ker saya ni..tapi tulisan khunsuriyatit ok jugak lah..orang lama dah tuu..

    BalasPadam
  7. abidin...saya memang orang lama...dulu masa muda2 memang giler menulis,tapi x de la guna internet ni..guna diari je...sejak jumpe ngan blog ni..memang gila tu datang balik...tapi saya baru dalam bidang blog ni...banyak juga yang x paham ni...banyak juga yang copy paste...wakakaka

    BalasPadam

jerit kat sini