Musuh sebenar Harry Porter

Musuh sebenar Harry Porter

Loading...
Pagi yang sunyi di Ulu Bernam...
sunyi sepi disini..sejukkkk...
tapi nak tdo mata dah tak leh lelap lagi dah
sebab...sebab...
pewut dah berbunyi lagu dangdut nih...laporrr..

Okk...jon tengok musuh ketat Harry Porter lak..
layannnn

Sebuah Kentang Berbentuk Musuh Harry Potter

Lord Voldemort vs Kentang milik Todd: Miripkah? (Gambar: Dailymail)

SOUTHAMPTON -
Ronny Todd, seorang lelaki berusia 49 tahun mengaku mendapatkan sebuah kentang yang mempunyai bentuk seperti wajah seorang musuh Harry Potter, Lord Voldemort. Kentang unik yang mempunyai saiz empat kali lebih besar dari saiz kentang pada umumnya tersebut Todd dapatkan dari kebun di halaman belakang rumahnya si Southampton, Hants. "Saya sama sekali tidak pernah terbayangkan akan mendapatkan kentang berbentuk aneh seperti ini. Saya hanya menduga akan mendapatkan sebuah kentang yang akan melengkapi steak dan salad saya," ujar Todd, sebagaimana dilansir Dailymail , Senin (25/7/2011 ).
Todd yang juga mengaku salah satu penggemr filem Harry Potter itu pun mengatakan kentangyang dia miliki tersebut kelihatan seperti mempunyai dua mata, hidung, dan mulut pendek yang meringis. "Saya tidak percaya ketika saya menariknya dari dalam tanah. Bentuk kentang raksasa ini mengingatkan saya akan sesuatu yang pernah saya lihat sebelumnya di film Harry Potter, " "Saya tidak pernah berfikir penjahat akan muncul di kebun saya" katanya. Lantas, bagaimana menurut anda, benar miripkah? (rhs)

sumber:Jagad unik

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. ha,ah lah..serupa sangat..hehehe

    BalasPadam
  2. hahha...skali tgk cam klon pulak

    BalasPadam
  3. tak serupa..kentang tetap ia kentang hmmm

    BalasPadam
  4. Ha"ah...betul la Bro..mentaliti orang kita...semuanya berkait ngan mistik

    BalasPadam
  5. habГ­a una falta
    http://www.blograpidfind.com/
    Nicolas

    BalasPadam

jerit kat sini