Segmen : BEN ASHAARI dan BLOGGER ..

Segmen : BEN ASHAARI dan BLOGGER ..

Loading...



Hari ini aku join segmen Ben Ashaari....nak rehatkan minda dari memikirkan berita yang amat mengejutkan negara hari ini...

ok...
kat traffic light



disimpang masuk ketaman perumahan aku


Ini al kisahnya....korang nampak kan??
Gambar ini aku ambik sebulan yang lalu,tarikh...aku lupa.
Masa ni jiran belakang umah aku mengadakan kenduri kawen anak dia,namun dalam kemeriahan...dan segala macam sambutan lagi..yang bla bla..bla...
Ini lah satu2nya yang menarik minat aku...
BALDI...ya baldi...!!
disetiap ceruk simpang menuju kerumah pengantin digantung sebijik baldi merah,didalamnya dinyalakan sebatang lilin...
Pelik....bagi aku la..yang x pernah tengok ni...
Setelah diselidik...rupa2nya itulah simbolik bagi kumpulan PEKIDA dan difahamkan bahawa bapa pengantin adalah orang kuat PEKIDA disini...
owhhh.....gitu kesahnyaaa...
I like!!!!!

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. i'm 1st..jom tgk my pic pula


    http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-mesra-blog-dengan-gambar.html

    BalasPadam
  2. ooo.. hahha.. ngatkan kenapa ada baldi disitu... dtg tengok gambar..:)

    salam ramadhan..:)

    BalasPadam

jerit kat sini