TATOO DIBAWAH KETIAK.....MACAMANALAH RUPANYA YER??

TATOO DIBAWAH KETIAK.....MACAMANALAH RUPANYA YER??

Loading...
Justin Bieber & ayahnya (Gambar: Dailymail)

Justin Bieber & Ayah Bikin Tato di Bawah Ketiak

LOS ANGELES-
Justin Bieber dan ayahnya, Jeremy, baru-baru ini mempamerkan kekompakan. Mereka membuat tatu bertuliskan 'Joshua' yang bererti 'Yesus', betul-betul di bawah ketiak. Justin Bieber dan Jeremy berpose topless saat mempamerkan tatu yang masih ditutupi plaster. Sebuah foto baru dikeluarkan, menunjukkan ayah dan anak itu tengah berada di Israel awal tahun ini di mana mereka telah membuat tatu baru. Kata 'Joshua' dalam tatu tersebut dibuat dalam bahasa Bahasa Ibrani atau bahasa Aramic.
Nama Yeshua sering muncul dalam Alkitab Ibrani untuk menggambarkan Iman Yosua yang sangat besar. Demikian dikutip Dailymail, Sabtu (30/7/2011). Justin Beber mempamerkan tatu pertama pada Mei lalu, saat berlibur bersama Selena Gomez di Hawaii. Ini adalah kali kedua penyanyi 17 tahun itu mempamerkan tatonya. Dia terlihat sangat kompak dengan ayah yang juga terlihat mempunyai banyak tatu.
Justin Bieber hanya dibesarkan oleh ibunya Pattie Mallette. Tetapi dia tetap dekat dengan ayahnya selama bertahun-tahun. "Saya mempunyai hubungan baik dengan ayah saya," katanya kepada majalah Seventeen. "Ketika saya masih muda, dia mengajar saya bagaimana bermain beberapa lagu pada gitar, seperti Knockin dalam album 'Heaven' s Door 'milik Bob Dylan. Dia juga mengajar saya bagaimana cara memandu . Dia keren, "puji Justin.

sumber:okezone

p/s Bagi umat Islam adalah haram bertatoo

Catat Ulasan

0 Ulasan