WOW!!!!!!!....AKU DALAM GUA KRISTAL...

WOW!!!!!!!....AKU DALAM GUA KRISTAL...

Loading...
Tajuk ngan entry tak de kena mengena pun...
saja bikin gempak..hehehehe
ops...selamat pagi,salam Jumaat..
semoga kita semua sentiasa bearada dalam keredhaaNYA
Jom..aku nak bawak korang seme jalan-jalan dalam gua nih..
Nak takkkk???
Ok....here we go...

Sekumpulan ahli geologi barat telah menjumpai sebuah Gua Kristal yg trletak di bawah Pergunungan Naica. Kawasan pergunungan ini dikelilingi dgn padang pasir Chihuahua(er..pasir apa tu??)













Jika anda lihat struktur kristal2 yg besar tu, ianya hampir menyamai dengan rekabentuk rumah kristal SUPERMAN..
Kalau korg ingat lagi la kan, rumah Superman tu dipanggil 'Fortress Of Solitude'..



Menurut ketua Ahli Geologi tersebut, kristal di dalam gua ini mampu membesar kerana ianya mengandungi
sumber mineral yg banyak serta dibantu dgn kadar suhu yg optimum pada julat 58 darjah celcius..

p/s: Apa2 pun Gua Kristal ni x de kaitan ngan SUPERMAN ok??.. Juz nak bgtau pasal penemuan ni jer.

Catat Ulasan

4 Ulasan

jerit kat sini