Akhirnya PIian Cecupak buang juga Kalogen

Akhirnya PIian Cecupak buang juga Kalogen

Loading...
gambar dari blog abg Nara


ni gambar Pian dulu...sebelum dan selepas
hhmmm....x de la ensem sangat pun...
Kata pian..
Saya buat pembedahan kerana ingin mencari rezeki
golek-golek tahap guling-guling aku ketawa...
sampai kesitu dia mencari rezeki..

Saya nak buat pembedahan sebab saya tau muka saya buruk. Tak ensem. Cipan lagi ensem dari saya. Tengok lubang hidung saya nie besar sangat.

kahkahkah...lagi le aku gelihati tahap tebuan tanah dgr pengakuan mamat ni..
Lawak bodoh betul la...
lagi lawak bila yang buat cadangan tu pada Pian ialah Ifa Raziah..
Apa nak jadi la dengan artis Malaysia sekarang ni. Kan bagus bagi cadangan banyakkan sembahyang ngan berdoa.

Haa...tapi skrng ni Pian dah insaf dah gamaknya...
buktinya...

Pian Cecupak telah pun mengupload gambar proses pembuangan colagen di mukanya menerusi Facebook.
nah..tengok..tengok..

Tahniah gak la utk Pian..akhirnya dia sedar sebelum terlambat..

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. dia ni kan yang nak wajah macam dafi af tu?.. apa-apa pun alhamdulillah lah dia dah berubah dan menghargai kurniaan Allah .

    BalasPadam

jerit kat sini