Alamak..Pekebende Lady Gaga Nih..

Alamak..Pekebende Lady Gaga Nih..

Loading...
Lady Gaga Sukai Seks Gaya Vampire

LOS ANGELES | DNA -

Entah apa yang ada dipikirannya hingga mendorongnya mempunyai imaginasi seks yang aneh. Lady Gaga mengatakan dirinya menyukai dan terangsang dengan Vampir. Gaga menyukai pacaranya Taylor Kinney untuk berpakaian seperti vampir saat berada di bilik tidur, hingga penyanyi "You and I" memasangkan taring panjang di gigi kekasihnya agar kelihatan nyata. "Gaga menjadi sangat terangsang oleh Vampir dan ia senang digigit oleh pasangannya.

Dia suka berdandan dan mempunyai set taring yang kerap ia gunakan saat di bilik tidur, "Ungkap sumber-sumber yang mengatakan kepada surat khabar The Sun. "Dia menyebut dirinya sendiri" Kinky Queen "dan mempunyai semua gaun dan pakaian seksi untuk melakukan seks." lanjut sumber. Namun, kemungkinan Taylor harus bersabar untuk boleh bercinta dengan Gaga.

Kerana penyanyi 25 tahun pernah menyatakan, dia tidak mahu sebarang melakukan hubungan seks. "Ini selalu penting bagi saya, kerana itu untuk generasi saya, pertimbangan yang paling relevan ketika anda tumbuh. Seks tidak bererti apa-apa; seks sangat bererti," kata bintang bernama lengkap Stefani Germanotta. (DNA / is / ts) .

Catat Ulasan

0 Ulasan