Beberapa fakta pelik mengenai Gaddafi

Beberapa fakta pelik mengenai Gaddafi

Loading...

Khemah kalis peluru: Apabila Muammar Gaddafi berada di rumahnya di Tripoli, beliau tinggal di pekarangan kukuh dengan sistem kompleks terowong untuk melarikan diri.

Rombongan Pengawal Peribadi Gadis: Mereka nampaknya tidak bersama ketika Gaddafi amat memerlukan mereka kelmarin tetapi pemimpin itu dilindungi 40 pengawal peribadi terlatih, semuanya wanita.

Jururawat seksi Ukraine: Untuk sedekad, Galyna Kolotnytska, jururawat Ukraine yang sering disifatkan media sebagai seksi, selalu dilihat berada di sebelah pemimpin kuku besi itu.

Jatuh cinta dengan Condoleezza Rice: Pada 2007, Gaddafi menggelarkan bekas Setiausaha Negara Amerika, Condoleezza Rice sebagai kekasih wanita kulit hitam Afrikanya.

Takut untuk terbang dan menaiki tangga bergerak: Sebahagian alasan mengapa Gaddafi gemar ke luar negara membawa khemah kerana beliau bimbang menginap di hotel kerana perlu menaiki tangga bergerak.

Bunga Bunga: Pelacur berusia 17 tahun dikenali sebagai Karima el-Mahroug, atau lebih popular dengan nama Ruby Heartstealer, mendedahkan beliau dijemput ke pesta yang digelar bunga-bunga.

Pakaian bercampur aduk: Pakaiannya bercampur daripada seragam tentera, sut ringkas gaya Miami Vice dan jubah Badwi.

Catat Ulasan

3 Ulasan

jerit kat sini