Tak sedar asyik Berhubungan,Pasangan Bertukar Menjadi Keldai

Tak sedar asyik Berhubungan,Pasangan Bertukar Menjadi Keldai

Loading...

MANDAVA - Seorang lelaki di Zimbabwe melakukan hubungan seks dengan seekor keldai. Dirinya lantas mendakwa, wanita yang dikencaninya berubah menjadi seekor keldai. Sunday Moyo, lelaki berusia 28 tahun dari Kota Mandava, Zimbabwe mendakwa, keldai yang sudah digagahinya adalah seorang pekerja seks komersil (PSK) yang ditemuinya di bar. Sekurang-kurangnya itulah yang diucapkan oleh Moyo di mahkamah Zvishavane.

Moyo ditemui oleh polis yang sedang melakukan rondaan di sebuah kandang pada pukul 04.00 waktu setempat. Leher keldai itu diikat di pokok dan terbaring di tanah. Lelaki ini pun mengakui kesalahannya di depan hakim dan ceritanya membuat seluruh orang di mahkamah tertawa terbahak-bahak. "Demi Tuhan, saya ditahan kerana saya berkaitan seks dengan keldai," ujar Moyo Demikian seperti diberitakan orange , Khamis (27/10/2011).

"Saya sudah menyewa seorang wanita dan membayarnya USD20 atau sekira Rp177 ribu untuknya dan saya tidak tahu menau, mengapa wanita itu berubah menjadi seekor keldai," tambahnya. Hakim pun tetap menahan Moyo dan memerintahkan para kuasa untuk memeriksa lelaki tersebut kepada seorang pakar psikiatri.

P/s bengong ke ape dia ni

Catat Ulasan

0 Ulasan