3000 gundik seksi untuk melayani maharaja cina

3000 gundik seksi untuk melayani maharaja cina

Loading...
Sudah banyak yang tahulah bila raja atau maharaja mempunyai banyak gundik. Maklum, gundik menjadi sebahagian dari kehidupan lingkungan istana raja. Di China, di masa lalu, jumlah gundik maharaja sangat banyak. Bahkan ada maharaja yang punya gundik hingga 3,000 orang. Maharaja yang paling banyak mempunyai gundik sebanyak itu adalah Maharaja Kanxi (1654-1722) dari Dinasti Qing.

                                             alamak...gambar terlebih seksi sikit...soriiii..
perempuan cina yang mulus-mulus seperti ini jika dijadikan gundik, alangkah indahnya hidup seorang maharaja yang di dampingi gundik "secantik ini

"Maharaja kan hobinya beza-beza, ada yang suka berkuda, ada yang punya hobi yang lain," kata Wang, yang memandu ketika melawat Forbidden City di pusat bandar Beijing. Lalu bolehkah maharaja bertemu atau berkaitan dengan semua gundik? "Sepertinya juga tidak. Maharaja pilih mana yang dia suka," katanya. Andaikan saja, setiap hari maharaja bertemu satu orang gundik saja, maka butuh sekitar lapan tahun tiga bulan baru boleh bertemu kembali selir yang sama. Tetapi maharaja ini termasuk pemimpin yang memajukan China. Di bawah kepemimpinannnya, diperolehi kemajuan di pelbagai bidang, termasuk kesejahteraan dan keselamatan.

                      oleh krn seksi sangat..maka gambarnya kena kecikkkkkk jer...wakakaka

Di bahagian belakang Forbidden City, betul-betul di belakang tempat tinggal raja, terdapat taman yang dipenuhi pokok-pokok pinus dan batu yang terpahat secara semulajadi. Di taman itulah, maharaja bersama keluarganya berehat, tentu juga tempat permainan kanak-kanak maharaja. Forbidden City mempunyai luas sekitar 72 hektar, dengan bangunan yang berlapis-lapis sehingga membentengi kediaman maharaja yang berada di bahagian belakang.

Kompleks istana itu dibina pada tahun 1406 di zaman Dinasti Ming selama 15 tahun, yang juga dilanjutkan oleh Dinasti Qing. Setiap hari dikunjungi 40.000 pelancong dari pelbagai belahan bumi. Pada masa puncak bercuti jumlah pelancong boleh mencapai 90.000 orang per hari. Tiket masuknya 60 Yuan atau kira-kira RM 84.000 per orang

p/s  sesak nafas sekejap...ffuhhh...

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. susah nak ingat nama gundik2 dia. banyak sangat.

    BalasPadam
  2. jangan dia ingat anak dara dia gundik dia dah ler...naya jer..

    BalasPadam
  3. alamak seksanya....

    http://www.wanda2u.com/2011/12/peta-adakan-demontrasi-separuh-bogel.html

    BalasPadam
  4. mak aiii

    :) :) :)
    i'm back
    terbaeekkk!!!!
    jengjalan dari mknace unlimited

    BalasPadam

jerit kat sini