8 Kemalangan Paling Mengerikan di Vagina!(bacaan Utk Wanita Sahaja!!)

8 Kemalangan Paling Mengerikan di Vagina!(bacaan Utk Wanita Sahaja!!)

Loading...
Ngeh..ngeh..ngeh...ni bukan kategori lucah yer..
kalo x caye...baca dulu....hua..hua..hua


Perkara-perkara yang langsung tak pernah terpikir dek akal...
so akak nasihatkan kat orng2 pompuan ni..janganlah buat bende yang takde pekdahnya langsung..
sayangilah diri anda...adusss..

                                                      sorri...gambo ni je yang ada...:))

9 Kemalangan Paling Mengerikan di Vagina -

Mengetahui kejadian-kejadian yang pernah terjadi pada organ intim ini mungkin akan membuat sebahagian wanita menyilangkan kaki kerana merasa ngilu. Sekurang-kurangnya ada 8 kemalangan yang paling aneh yang terjadi pada vagina. Apa saja?

Vagina adalah saluran berbentuk tabung yang menghubungkan uterus ke bahagian luar tubuh wanita. Organ pembiakan wanita ini sangat terdedah mengalami jangkitan sehingga sering memerlukan rawatan khusus. Tapi apa jadinya bila kejadian-kejadian aneh terjadi pada vagina?
Ini 8 kemalangan yang paling aneh yang pernah terjadi pada faraj wanita,

1. Cecair cili pada labia (bibir) vagina
Sebaiknya selalu pastikan anda sudah mencuci tangan sebelum menukar tuala wanita ketika haid. Seorang wanita malang di Mexico melakukan kesalahan besar ketika tidak mencuci tangan selepas memotong Jalapeno (cili Mexico) dan langsung menukar tuala wanita. Akibatnya, terdapat banyak cecair cili Jalapeno di bibir vaginanya, yang mengharuskannya merendam vagina dalam yogurt untuk menghilangkan kesan panas pada vagina.

2. Banjir air dalam faraj
Beberapa wanita pernah mengalami banjir air dalam faraj ketika terjatuh saat main ski air yang ditarik dengan kelajuan tinggi. Posisi jatuh ke belakang membuat air bertenaga dan tekanan tinggi masuk ke kemaluannya sehingga menyebabkan luka pada dinding vagina, kerosakan pundi kencing, serviks dan saluran tuba.

3. Kentang tumbuh dalam faraj
Dr. Sharon Orrange dari USC / Keck School of Medicine, University of Southern California, Los Angeles, pernah mencari seorang wanita tua mengeluh ada semacam tanaman rambat yang keluar dari cipapnya. Namun itu bukanlah rambut kemaluan yang sangat panjang, melainkan daunan rambat dari kentang yang tumbuh di dalam cipapnya. Wanita tersebut sengaja meletakkan kentang di dalam kemaluannya untuk menjaga agar rahimnya tidak kendur.

4. Vagina keluar dari tubuh
Ketakutan terbesar dalam hidup Allison Henry terjadi ketika ia mencari kemaluannya yang keluar dari dalam tubuhnya. Hal ini berlaku selepas kehamilan kedua-duanya. Allison mengalami rectocale, iaitu keadaan vagina lemah akibat dorongan dari bahagian rektum yang menekan dinding vagina. Allison juga diketahui mengalami cystocele, iaitu keadaan beg kencing yang mendorong dinding vagina.

5. Kemalangan kereta kerana mencukur rambut kemaluan semasa memandu
Seorang wanita di Florida mengalami kemalangan kereta serius ketika ia memutuskan untuk mencukur rambut kemaluannya semasa memandu. Saat itu, dia sedang dalam perjalanan ke Key West untuk bercuti bersama teman lelaki.

6. Menjadikan vagina sebagai beg(hahaha)
Seorang wanita asal Pennsylvania, Karin Mackaliunas, menjadikan organ intimnya sebagai beg untuk menyimpan barang-barang seperti heroin, pil resep serta bukti bil.

7. Jari terjebak di dalam faraj
Jari seorang terapis fizikal di Inggeris terjebak di dalam faraj pesakit, bukan rektumnya, ketika melakukan manipulasi tulang ekor dalaman.

8. Kunci kereta di dalam faraj
Selain sebagai beg, vagina ternyata juga boleh dijadikan tempat persembunyian paling selamat untuk wanita ini. Seorang wanita di Los Angeles dirawat di Hospital kerana mengeluh sakit pinggul. Yang mengejutkan, doktor mencari satu set kunci kereta di dalam organ intimnya. Wanita itu memberitahu ia sengaja menyembunyikan kunci di vagina kerana tidak mahu teman lelaki memuat kereta miliknya.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Baca no 1 pastu terus stop..ngiluu..heheee

    BalasPadam
  2. Cik sibuk..woit..nape benti??teruskan membaca..ngeh..ngeh..

    BalasPadam
  3. macam2 la diorang ni..ha..ha..
    kentang berakar , beg..oh no..

    BalasPadam
  4. apalah masalah wanita2 ini.. yg cukup bulu masa driving.. paling toing2...

    BalasPadam

jerit kat sini