Abang Awang Mengganas Lagi

Abang Awang Mengganas Lagi

Loading...
GADIS TEMPATAN DIMANDIKAN OLEH LELAKI NIGERIA (Eksklusif 18SX)
Saya melalui 8 jam agak memenatkan semalam.

Jam 3.30 petang saya berada di Taman Mas, Putra Perdana, Puchong.

"Saya bersama (mengadakan hubung seks) dengan Iko, purata 4 kali sebulan, selama lebih 7 bulan. Pada hujung minggu saya pergi ke rumah dia, lepak dan kemudian check in di hotel bajet di Putra Perdana," jelas Shana lagi.

Wajahnya kelihatan selamba berkongsi kisah kehidupan.

"Teman lelaki awak sebelum dia, Melayu?," soal saya.

"Lima semua, Melayu dan mereka suami orang tetapi lelaki meragut dara saya berusia 40 an, berasal dari Teluk Intan, Perak. Ketika itu saya berusia 20 tahun. Empat lagi teman lelaki lain, berasal dari Selangor. Biasalah lelaki bermulut manis," ujarnya.

Jam 4.15 petang, kami bergerak ke bekas rumah Iko. Menurut Shana, Iko berkongsi pangsapuri terbabit bersama 3 lagi warga Nigeria lain.

Mereka memasuki Malaysia menggunakan visa pelajar dan majoriti tidak pernah menghadiri kuliah.

Baca seterusnya

sumber:http://www.mazidulakmal.com/2011/12/gadis-tempatan-dimandikan-oleh-lelaki.html

Catat Ulasan

0 Ulasan