Giler!!Perempuan Ni Hilang Akalkah??!!Lihat!!

Giler!!Perempuan Ni Hilang Akalkah??!!Lihat!!

Loading...
Wanita Ini Nekad Keringkan Rambutnya Pakai Mesin Pesawat Jet

Setelah seharian berenang di pantai, beberapa wanita mungkin ingin segera mengeringkan rambut agar tidak menjadi keriting dan rosak. Jika kebanyakan dari mereka lebih memilih untuk menggunakan hair dryer, rupanya wanita yang satu ini memilih cara yang lebih ekstrim. Tidak tertangguh, ia cuba mengeringkan rambutnya menggunakan semburan angin dari mesin jet pesawat terbang yang akan berlepas. !!.Lihat!!

Bodohnya, aksi yang dilakukan di sebuah pantai yang terletak betul-betul di belakang lapangan terbang antarabangsa Caribbean ini, hampir saja membahayakan nyawanya. Dengan alasan mencari sensaai kesenangan dan mencabar adrenalin, sang wanita terlihat berpegangan pada sebuah pagar ketika angin dari pesawat terbang berhembus kuat saat bersiap berlepas .

Tapi saat mesin jet berputar semakin cepat, angin yang dihembuskan automatik bertambah besar. hasilnya, sang wanita mulai goyah dan terhempas ke belakang. Dengan tangan yang cuba menggapai sesuatu untuk mendapat keseimbangan, wanita yang tidak diketahui identitinya itu cuba terus bertahan. Malangnya kakinya tidak kuat menahan hembusan hingga pada akhirnya Ia terhempas dengan kepala melanggar sekatan jalan.

                                                             Ini videonya...saksikan




Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. hmm. skrg keringkan darah kat kepala tu pulak. hehe.

    BalasPadam

jerit kat sini