Waris Lebih Menyeramkan Malam Ini

Waris Lebih Menyeramkan Malam Ini

Loading...

Selepas 10 tahun SATU hari selepas 10 tahun kemudian, Rashad dan Marisa telah membawa anak mereka, Amar bercuti ke Terengganu. Dalam perjalanan, mereka telah terserempak dengan sebuah upacara pengebumian di mana seorang wanita telah dibunuh dengan kejam dan telah meninggalkan seorang anak perempuan kecil bernama Sarah.

Pada hari yang sama, Amar yang sedang bermain di tepi pantai telah hilang dari penglihatan mereka dan selepas dijumpai, Amar terkena sawan dan doktor mengesahkan Amar normal selepas melakukan pelbagai ujian walaupun dia kelihatanmurung dan mudah marah.

Oleh kerana buntu melihat perubahan anak mereka, Rashad dan Marisa telah membawanya Amar berjumpa dengan Mas Suri, Ibu kepada Marisa dan dari situlah segala misteri yang berlaku mula terungkai.
Drama Waris yang diterbitkan oleh produksi Filmscape Sdn Bhd ini bakal ditayangkan di kaca televisyen bermula 14 Jun pada jam 10.00 malam menerusi slot Seram di TV3.

Ia turut menampilkan barisan pelakon yang sama seperti musim lalu seperti Datin Umie Aida, Emelda Rosmila, Fizz Fairuz, Hairi Othman dan Tengku Sariza atau Kuza.

p/s  jangan lupa sat je lagi

Catat Ulasan

0 Ulasan