Menakutkan Bila Melawat Kota Iblis DiChina

Menakutkan Bila Melawat Kota Iblis DiChina

Loading...
Di China, terdapat sebuah kota bernama Xinjian. Di bandar ini , ada kawasan terbengkalai yang disebut "Moguicheng" atau bandar iblis (Devils 'Town). Disana ada beberapa istana / istana kuno yang misteri .



Orang - orang tempatan menyebutnya Moguicheng yang bermaksud bandar Iblis. Moguicheng, yang merupakan padang pasir terletak di provinsi Xinjian China. Daerah ini merupakan daerah yang terbengkalai, tak ada satupun orang yang tinggal di sini.


Disebut bandar iblis kerana kota ini menyimpan misteri . Jika kita berjalan pada hari yang cerah ke arah istana - istana ditemani tiupan angin sepoi, maka kita akan mendengar alunan melodi yang menyerupai dentingan loceng ataupun dawai - dawai gitar yang dipetik dengan lembut.



Namun ketika badai datang , pasir yang berterbangan membuat langit seketika menjadi gelap. Alunan melodi itu akan berubah menjadi suara ngauman harimau, jerit tangis bayi , suara haiwan yang sedang disembelih, jeritan wanita tenat dan pada akhirnya semua akan berubah menjadi suara teriakan, tangis, dan kemarahan.

Sampai saat ini , fenomena ini tetap jadi misteri .

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Sungguh misteri dan menakutkan...Kalau waktu malam pasti lagi mengerikan.

    p/s - Maaf nak bgtau jer.. Ada warna font dgn background yang xcontrast... susah nak baca.

    BalasPadam
  2. @Bin Muhammad
    susah nak baca ke??
    alamak..kena tukar template lagi la....uhuk..uhuk

    BalasPadam
  3. @Bin Muhammad
    susah nak baca ke??
    alamak..kena tukar template lagi la....uhuk..uhuk

    BalasPadam
  4. Eh...xdelah sampai kena tukar template. Cuma tukarkan warna font tu agar contrast dgn background. Ha..mcm yg skr ni, font kena lagi gelap dari background...Senang den bace. Maaflah...xbermaksud nak menyusahkan.

    BalasPadam
  5. menakutkan la pula misteri ini..
    dengar namanya pun dah seram..

    BalasPadam

jerit kat sini