Sesuatu Yang Menarik Tentang Harta Tun M Yang Wajib Dibaca

Sesuatu Yang Menarik Tentang Harta Tun M Yang Wajib Dibaca

Loading...
Sedang membaca komen di wall Tun tu, saya jumpa debat antara penfitnah dan hamba Allah ini :



Hj Razak Mohd
Kekayaan anak2 mahadir kutty mengatasi kekayaan anak2 bekas pm lama....syabas mahadir, kau lah pejuang kekayaan ank2 kau. Anak anwar? Anak nik ajis, apa ada? X percaya? Tanya nazri ajis...anak dia lg terror....muah..muah...itu lah melayu ku...
Yesterday at 10:00 · Like · 2 · Delete


Badrul Munir
Tuan Hj Razak Mohd - rasanya silap kut kenyataan Tuan Haji 'Kekayaan anak2 mahadir kutty mengatasi kekayaan anak2 bekas pm lama....syabas mahadir, kau lah pejuang kekayaan ank2 kau'...Kalaulah tuan ke Alor Setar..persudikan bertemu dengan saya..saya akan tunjukkan hartanah milik Tun Mahathir..yang dibina/kumpul sebelum lagi Tun menjadi anggota kebinet....saya akan tunjukan juga tanah yang diwakafkan hingga membolehkan anak Malaysia...tidak kira Melayu, Cina dan India serta lain-lain bangsa beroleh ilmu dan kejayaan hidup...

saya akan menceritakan bagaimana resah dan visi Mahathir untuk membina kejayaan hidup rakyat Malaysia khasnya orang Melayu.....saya pernah bertugas di Dewan Perniagaan Melayu Kedah sewaktu Tun menjadi Pengurusinya...teringat saya..bagaimana Tun pernah mencetuskan satu idea untuk menjadikan orang Melayu hebat..hanya bermula dari melihat jumlah kereta orang Melayu yang berpacu di atas jalanraya di bandar Alor Setar..dan jumlah peniaga Melayu yang berurusan seharian dengan bak-bank perdagangan...

sedari kecil anak-anak Tun sudah terdedah dengan ilmu perniagaan....Tun bukan hanya sekadar memilik klinik..malah anak2nya juga turut mendekatkan diri mereka dengan berbagai jenis perniagaan sedari kecil dan dibangku sekolah....

Saya ingin bercerita perihal kejayaan Tun dan empayarnya bukan disebabkan saya pernah bekerja dibawah Tun...

bukan disebabkan Tun adalah ahli politik dan bekas Perdana Menteri...tetapi saya ingin bercerita atas sifat nilai dan jujur diri saya sebagai manusia dan hamba Allah....

tidak ada apa-apapun yang saya perolehi hasil dari cerita saya nanti....Tun dan saya tidak ada apa-apa hubunganpun...dan saya tidak pernah mendapat apa-apa keuntungan dan pertolongan peribadi dari Tun....

tapi saya amat mengenali dirinya....cerita saya bukan cerita dengar-dengar kemudian saya cakap-cakap...cerita saya bukan cerita tangkisan politik...cerita saya bukan cerita membodek...dah tuapun...tak akan dapat apa-apa hasil dari cerita saya nanti...

Apapun terpulang pada penilaian Tuan Haji...persudikan...
Yesterday at 11:11 · Like · 25 · Delete

Maaf, saya tak dapat nak print screen pulak. Tapi boleh tengok yang di atas ialah penfitnah dan bawah ialah jawapan. Layak ke menggunakan title Haji itu? Astargfirullah!

sumber:http://www.facebook.com/TunDrMahathir

Catat Ulasan

0 Ulasan