Wanita Cantik Ini Berkumis dan Berjanggut

Wanita Cantik Ini Berkumis dan Berjanggut

Loading...
Percaya tak, ternyata misai dan janggut pun boleh tumbuh sama lebatnya pada wanita. Mau bukti, lihatlah gambar-gambar ini, wanita-wanita cantik ini mempunya misai dan janggut yang sangat lebat. Yang menarik, wanita-wanita ini cantik dan kumis mahupun janggut tak boleh menutupi kecantikan mereka.

Lebih sexy lagi, ternyata bulu-bulu pun tumbuh pada dada mereka. Persis seperti laki-laki. Nah, kalau laki-laki mungkin kesannya adalah macho tapi bagaimana dengan wanita. Sila menilai sendiri. Tapi asli, mereka semua cantik!! Salah satu pemegang rekod dunia wanita berkumis dan berjanggut versi Guinness World Record adalah Vivian Wheeler dari Kanada.




Sekilas kalau anda melihat penampilannya maka tidak sedikitpun anda terfikir dirinya adalah sosok wanita tulen, kerana Vivian asli Illinois Amerika Syarikat mempunyai Janggot lebat selayaknya seorang lelaki dewasa, dan keadaan ini dialamainya sejak kanak-kanak. 

Sejak usia 7 tahun ayahnya telah berusaha keras untuk mencukur janggut yang tumbuh di dagu Vivian, namun ianya selalu  saja tumbuh lagi.


Catat Ulasan

0 Ulasan