Kerana SCRABBLE,Kate & William Bermasam Muka

Kerana SCRABBLE,Kate & William Bermasam Muka

Loading...
                              
Putera William dan Kate Middleton selalu terlihat mesra dalam setiap acara. Apalagi saat ini Kate sedang mengandung anak pertama. Tapi ada satu hal yang selalu saja membuat pasangan kesayangan warga Inggeris itu jadi tidak serasi.

Mereka boleh saling bermasam muka kerana permainan kata-kata atau Scrabble. Suasana malam yang tenang di istana boleh berubah jadi kompetitif ketika pasangan ini bermain Scrabble. 


Hal ini terungkap dalam dokumentari berjudul "Our Queen". Hanya kerana tak mahu dikalahkan satu sama lain, pasangan ini pun tak pernah dapat menyelesaikan permainan. Kate secara jujur ​​bercerita tentang Anthony Ogogo, kerabat istana, sambil ketawa. 

"Kerana salah seorang sudah kelihatan tegang, dan satu lagi tak mau kalah, permainan biasanya tak pernah dilakukan sehingga selesai," ujar Ogogo dikutip dari Daily Mail. 

 Kedua-duanya memang dikenal memiliki jiwa yang kompetitif. Walaupun kelihatan serasi, tapi apabila terlibat dalam permainan atau sukan yang menuntut kemenangan, Kate dan William boleh jadi saling 'bermusuhan'.

Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini