Inilah Pemimpin Yang Telah Diberi Balasan Di Dunia

Inilah Pemimpin Yang Telah Diberi Balasan Di Dunia

Loading...
Sedang dia berada di hotel Park yang berhadapan dengan masjid, muazzin telah mengumandangkn azan. Lantas dia berkata kepada org yg disekelilingnya (dengan nada menghina): “Siapa yang kata kita ni terkenal? 

Kita tak terkenal pun. Kalian lihatlah kepada Lelaki ini (Nabi SAW). Macam mana dia tak terkenal kalau dah namanya diulang di seluruh penjuru alam?

 Hancurkan jer menara masjid tu!” 

 BALASAN SU’UL KHATIMAH DAN BALA YANG MENIMPANYA

 Akan tetapi dia mendapat Su’ul Khatimah. Ataturk sangat takut akan kesihatan dirinya maka oleh sebab itu dia telah mengarahkan para doktor yang pakar-pakar untuk merawatnya. 

Lebih menyedihkan lagi dia tidak tidak menyedari bahawa dirinya telah mengidap penyakit hati sehinggalah ia mencapai tahap yang sangat kritikal. 

Ini bala yang pertama tetapi sangat azab dirasakannya. Tidak cukup dengan itu Allah menghinakan lagi dengan penyakit siflis hasil dari tabiat terkenalnya yang suka berzina.

 Dan ketika matinya Allah membalakan dia dengan serangga kecil yang tak dapat dilihat dengn mata yang menyebabkan dia gatal-gatal satu badan dan kerja menggaru jer dan setelah dikaji, semut aneh dan berbisa ini tidak wujud melainkan hanya di China. 

Lihatlah bagaimana Allah menghantar semut yang Di China ke Turki untuk menghinakan musuhnya. Dan beliau menderita seperti itu selama 2 tahun sehingga akhir ajalnya! 

 sumber: dairishare.blogspot.com

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. memang kamal atartuk ni sangat memusuhi islam, kerana dia sebenarnya sorang yahudi, sanggup menukar azan dari bahasa arab ke bahasa turki, umat islam patut ambil iktibar dari kisah ini

    BalasPadam
  2. @Nor Azimah
    mudah2an umat Islam ambil iktibar dr peristiwa ini...

    BalasPadam

jerit kat sini