Badan Wanita Ini Hampir Putus 2 Dilanggar Keretapi

Badan Wanita Ini Hampir Putus 2 Dilanggar Keretapi

Loading...
Seorang pendandan rambut menggambarkan saat mengerikan dia dilanggar kereta api selepas cuba naik dari rel kereta api untuk mengambil begnya yang mengandungi £ 20.

Kirsty Owen, 22 tahun, hampir terpisah badannya setelah menangkap tangga penumpang kereta yang bergerak cepat apabila melewati sebuah stesen yang kosong di malam hari.

 Dia adalah satu-satunya orang yang ada di stesen kereta pada saat itu, tetapi jeritan rasa sakitnya yang begitu kuat memberitahu orang yang ada berhampiran stesen tersebut di Llanfairpwll berhampiran Bangor, Wales Utara.

Doktor di unit pakar trauma di University of North Staffordshire belum pernah melihat orang masih hidup dengan luka yang begitu besar.

Kirsty memerlukan tiga liter darah ketika ia tiba di rumah sakit dan memerlukan 10 operasi. Para ahli mengatakan bahawa dia mungkin tidak akan pernah berjalan lagi.

Tapi lima minggu selepas kemalangan mengerikan, dia telah mula mengambil langkah pertamanya untuk berjalan. Dan dia telah memutuskan untuk bercakap untuk memperingatkan orang lain untuk tidak membuat kesalahan yang sama masuk tanpa izin di rel kereta api.










Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. "Sekira,nya belum sampai ajal kamu, walaupun seluruh mnusia dan makhluk melata berpakat hendak m'cincang lumat selumat-lumatnya keatas kamu sekali,pun pasti kamu tak mungkin mati.!!! Cuma, m'derita kesakitan semata-mata shaje kamu....
    Nah, jelas ajal makhluk bukan kerana disebabkan kerosakkan fizikalnya tetapi ketentuan yang sudah tersurat itu shaje bukan kerana ancaman yang m'hentamnya itu..... Jadi, tak usah kamu takut atau bimbang apa-apa,pun mengenai ajal kamu.!! Mudah-mudahan kamu smua mngambil pelajaran kata-kata,ku itu.

    BalasPadam

jerit kat sini