Budak Kecil Ini Rosakkan Foto Natal Keluarga Obama

Budak Kecil Ini Rosakkan Foto Natal Keluarga Obama

Loading...
                                      Foto budak di hadapan Obama

WASHINGTON - Dunia masih mengingati foto diri Presiden Amerika Syarikat (AS) Barack Obama dengan Perdana Menteri Inggeris David Cameron dan Perdana Menteri Denmark Helle Thorne-Schmidt pada upacara penghormatan Nelson Mandela. Kini insiden foto lain pula melanda Obama.
Kali ini Presiden Obama merasa malu dengan tingkah lucu oleh seorang budak ketika turut serta dalam pengambilan foto Krismas bersama keluarganya. Foto itu diambil bersama dengan lima orang kanak-kanak dari Hospital Children 's National Medical Center.

 Ketika Obama bersama dengan keluarga ingin memotret fotonya, tiba-tiba saja seorang kanak-kanak melakukan tingkah lucu.

 Dirinya menunjukkan mimik ketika Obama bersama isterinya Michelle Obama dan kedua puterinya siap diambil gambar untuk Krismas. Satu dari lima orang kanak-kanak pesakit itu kelihatan menarik mukanya dengan kedua tangan. Dengan mimik yang meledek kamera, budak itu kekihatannya seperti bermain-main dengan jurugambar yang mengambil fotonya. 

Demikian diberitakan Express,Selasa (17/12/2013). Foto ini seperti membalas foto Obama di upacara penghormatan Nelson Mandela. Fotonya dengan PM Cameron dan PM Thorne-Schmidt mengundang kecaman, kerana ketiga kepala pemerintahan itu seperti menunjukkan rasa bosannya dalam upacara penghormatan Mandela.

Catat Ulasan

0 Ulasan