Tempat kelahiran Nabi Isa Alaihi Salam,Bintang 14 bersalut emas

Tempat kelahiran Nabi Isa Alaihi Salam,Bintang 14 bersalut emas

Loading...
يحتفل العالم في يوم 25 ديسمبر من كل عام بعيد ميلاد سيدنا عيسى عليه السلام. وتم إلتقاط الصورة المرفقة أعلاه للموقع الذي ولد فيه السيد المسيح ويدعى مذبح المهد، وهو عبارة عن نجمة تتكون من 14 نقطة فضية. وهي نقطة محورية لكثير من المؤمنين أثناء عيد الميلاد وخلال العام الحالي أظهر موقع إنستجرام أن

الصور التي تم التقاطها ومشاركتها لكنيسة المهد أظهرت أعداداً كبيرة لإشارات الإعجاب. يساعد إنستجرام مشتركيه على تتبع عدد كبير من الصور التي ترتبط بميلاد السيد المسيح.

Dunia meraikan hari 25 Disember setiap tahun, hari lahir Tuhan Yesus, saw. Ia mengambil gambar yang dilampirkan di atas tapak di mana dia dilahirkan Nabi Isa dan dipanggil Mezbah Kelahiran, yang merupakan bintang yang terdiri daripada perak dan emas 14 mata.

 Ini adalah titik tumpuan bagi ramai orang yang beriman semasa Krismas dan cuti pada tahun semasa menunjukkan bahawa ianya adalah laman Anstjeram

Imej yang diambil dan di kongsi oleh mereka adalah Gereja Nativity menunjukkan nombor besar isyarat betapa merekakagum. Pelanggan Anstjeram membantu untuk mengesan sejumlah besar imej yang berkaitan dengan kelahiran Kristus.

Nota:

Tanda jelas Nabi Isa Alai Hissalam bukan tuhan tetapi ia dilahirkan seperti lain-lain nabi utusan Allah SWT.


Terjemahan dari google
http://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2013/12/18/474384.html

Catat Ulasan

0 Ulasan