Kanak-kanak dijadikan makanan anjing dan dikebumikan hidup-hidup di Korea Utara

Kanak-kanak dijadikan makanan anjing dan dikebumikan hidup-hidup di Korea Utara

Loading...
Korea Utara, mempunyai pelbagai rekod yang mengerikan dalam pemerintahannya. Dipetik dari Dailymail, salah seorang bekas banduan di penjara Korea Utara, Ahn Myong Chol, menceritakan sebuah kisah ngeri tentang kanak-kanak malang yang menjadi makanan anjing dan dikebumikan hidup-hidup.




Ahn Myong Chol adalah salah seorang yang berjaya melarikan diri dari Korea Utara dan akhirnya bekerja di Korea Selatan. Kini selepas ia berjaya membelot dan menjadi pengurus organisasi Bebaskan Gulag Korea Utara, ia menceritakan pengalamannya semasa menjadi saksi kekejaman di sana.

Beliau pernah melihat kanak-kanak sekolah yang baru pulang dan diserang oleh 3 ekor anjing. Dengan ganasnya anjing-anjing ini mengoyak tubuh budak-budak tersebut.

"Anjing-anjing itu membunuh tiga budak. Dua lainnya luka parah dan penjaga menanam mereka hidup-hidup," cerita Ahn. Keesokan harinya anjing-anjing yang berjaya membunuh kanak-kanak ini akan diberi makanan istimewa sebagai hadiah.

Korea Utara memang mempunyai kisah tragik seperti dilaporkan oleh Chinasmack. Para tahanan di sana dipaksa kerja pada suhu di bawah 25 darjah. Banyak di antara mereka menderita kelaparan dan seringkali menggadai nyawa di sana.

"Orang-orang di kem tidak diperlakukan seperti manusia. Mereka seperti lalat yang boleh dihancurkan," cerita Ahn. Masih banyak kanak-kanak malang yang kehilangan masa zaman kanak-kanak mereka, sebagai korban dari taktik politik, peperangan dan diskriminasi.

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. memang tak bertamadun lagi manusia jenis ini..kejam!



    p/s : Jom Sokong Muslim Niaga

    BalasPadam

jerit kat sini