Nikah Anak....Siapa kata Ahmad Said bodoh?

Nikah Anak....Siapa kata Ahmad Said bodoh?

Loading...
                          

Siapa kata Ahmad Said bodoh dalam membuat tindakan? Majlis persandingan anak Ahmad Said telahpun berlangsungkan pada 10 Mei yang lalu. Majlis ini telah dihadiri sendiri oleh Sultan Mizan untuk majlis menepung tawar kedua-dua pengantin berkenaan

Habis kenapa dibuat untuk kali kedua pada 17 Mei 2014 sedangkan Ahmad Said tahu perjanjiannya sebagai MB akan tamat pada 12 Mei 2014?




Majlis 10 Mei adalah untuk VVIP untuk Melayu yang perlu tempat yang istimewa dengan perbelanjaan besar dan mewah.

Manakala 17 Mei 2014 seminggu kemuadian adalah untuk rakyat jelata yang miskin dan juga untuk yang second class.

                           

Majlis ini mungkin untuk majlis kesyukuran menyambut menantu yang mana tidak ada "salam kokot" (bersalam dengan duit)

Aku rasa tak nampak Ahmad Said sengaja untuk melewatkan pengundurannya sebagai MB Terengganu.

Berita Terkini:

Ahmad Said kembali sertai UMNO, kesal kemelut yang berlaku


PUTRAJAYA: Bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said memaklumkan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bahawa beliau kembali menyertai UMNO dan kesal atas apa yang berlaku.

Perkara itu dimaklumkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Berang, Datuk Tengku Putera Tengku Awang pada sidang media di sini, sebentar tadi. 


Tengku Putera berkata, perkara itu dimaklumkan Perdana Menteri dalam pertemuan bersama dengan Menteri Besar Terengganu yang baru, Datuk Ahmad Razif Abdul Rahman dan 13 ADUN Terengganu di Perdana Putra di sini. 


Tengku Putera mengetuai 14 ADUN Terengganuu mengadakan sidang media itu selepas mengadakan pertemuan khas dengan Najib di Bangunan Perdana Putera, pagi ini.

Rombongan yang diketuai Menteri Besar baharu Terengganu, Datuk Ahmad Razif Abdul Rahman dan Speaker DUN negeri, Mohd Zubir Embong.

Turut sama dalam pertemuan itu ialah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.


-TEMPAYAN RETAK



Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini