Pak Andam Diet Sampai Mati

Pak Andam Diet Sampai Mati

Loading...
Pak Andam Diet Sampai Mati

RUDY atau lebih dikenali sebagai Aechik
KUALA KRAI – Hasrat seorang pak andam untuk menyertai satu pertanding­an ratu cantik di Thailand sehingga sanggup mengambil pil pelangsing dan hanya makan nasi seminggu sekali tidak kesampaian apabila dia ditemui mati di bilik tidur­nya di Guchil 6, di sini semalam.
Mayat Rudy Alpian Zahari, 37, atau mesra dipanggil Aechik ditemui pada pukul 11 pagi oleh rakan serumahnya. Aechik yang masih bujang bekerja sebagai pembantu kedai dan turut menjadi jurusolek di butik pengantin.
Difahamkan, mangsa berhasrat untuk menyertai satu pertandingan ratu cantik yang bakal berlangsung di Thailand pada bulan Februari depan. Demi mencapai cita-citanya itu, mangsa mengamalkan diet ketat sejak beberapa bulan lalu.
Dikatakan mangsa telah menghabiskan tujuh botol pil pe­langsing dalam bentuk kapsul daripada satu produk kecantikan selain hanya makan nasi sekali seminggu dan memuntahkan semula nasi tersebut.
Ketua Polis Daerah Kuala Krai, Superintendan Abdullah Ronning berkata, temu bual dengan majikan mangsa mendapati lelaki itu sering mengadu penat dan sakit dada sejak mengambil produk tersebut beberapa bulan lalu.
“Mangsa ditemui terbaring di atas katil oleh rakan serumah­nya iaitu seorang lelaki berusia 47 tahun semasa ingin mengajaknya membuat gubahan bu­nga di sebuah sekolah di sini pada pukul 10 pagi tadi (semalam).

Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini