Bila Netizen Bandingkan Intan Liyana Dengan Rita Rudaini Yang Suka Jaja Aib Suami,Beginilah Jadinya

Bila Netizen Bandingkan Intan Liyana Dengan Rita Rudaini Yang Suka Jaja Aib Suami,Beginilah Jadinya

Loading...
Bila Netizen Bandingkan Intan Liyana Dengan Rita Rudaini Yang Suka Jaja Aib Suami,Beginilah Jadinya

‘Tapi Dia Tak Pernah Buka Aib Bekas Suami, Kak Rita Suka Jaja’ Netizen Bandingkan Intan Liyana Dengan Rita Rudaini:

Pasti semua tahu betapa akrabnya Rita Rudaini dan Izreen Azminda sebelum ini bukan?
Malah, Rita juga merupakan antara individu yang tahu tentang perkahwinan Izreen bersama Ude sebelum kisah mereka di dedahkan.

Namun selepas kisah rumah tangga Izreen dan Ude hangat diperkatakan, Rita Rudaini turut terpalit dan menjadi mangsa kecaman netizen.

Jika beberapa hari yang lepas Rita ada mengeluarkan kekesalannya apabila menjadi mangsa kecaman kerana Izreen dikatakan bertindak menutup ruangan komen, kali ini rita telah mengejutkan orang ramai apabila dia memuat naik sekeping gambar bersama madu kepada Izreen dengan menggunakan kapsyen “Saya pernah jadi seperti dia…”

Selain Rita, Nazia Mustafar juga kelihatan bersama mereka.

A post shared by Rita Rudaini (@ritrud727) on




Namun apa yang menarik perhatian MH, ada seorang netizen yang berkata bezannya Intan jika dibandingkan dengan Rita ialah Intan masih menutup aib suami manakala Rita menjaja pelbagai kisah.


Engan menimbulkan pelbagai spekulasi dan kurang bersetuju dengan dakwaan gadis ini, Rita memberitahu niatnya bukan membuka aib sebaliknya hanya berkata jujur.


Malah, Rita turut meminta individu ini berkata sesuatu yang lebih ‘cerdik’ dan berkata individu ini tidak pernah akan memahami situasi ini selagi belum pernah diceraikan oleh pasangan sendiri.


Dalam pada itu, ramai juga yang berterima kasih serta memuji Rita yang perihatin terhadap keadaan Intan.


 bagus betul Rita membuat keputusan untuk berjumpa dengan Intan dan bertukar-tukar pengalaman, sekurang-kurangnya apa yang pernah dilalui Rita itu dapat memberi pengajaran dan panduan kepada Intan.



Catat Ulasan

0 Ulasan