(FOTO) Akhirnya Jihan Muse Tunjuk Wajah Anak

(FOTO) Akhirnya Jihan Muse Tunjuk Wajah Anak

Loading...
(FOTO) Akhirnya Jihan Muse Tunjuk Wajah Anak

jihan%2Bmuse.jpg
 
Sebut sahaja Jihan Muse semestinya teringatkan rancangan hiburan iaitu Gegar Veganza. Jihan Muse dan juga Nabil menjadi hos kepada rancangan tersebut.

Semua sudah tahu bahawa Jihan Muse dan juga pasanganya Ungku Hariz telah pun menimang cahaya mata lelaki baru-baru ini pada 25 Januari 2018 yang lalu yang dilahirkan secara pembedahan di Hospital DEMC pada pukul 10.15 malam.

Anaknya itu mmpunyai berat sebanyak 3.8kg dan semua tahu bahawa Jihan dan suaminya tidak pernah mendedahkan wajah anaknya itu dimana-mana laman sosial.

Namun. menerusi laman sosial Instagram Meletop terdapat gambar-gambar anak Jihan Muse dan juga suaminya Ungku Hariz dimuat naik.


baby.jpg


baby1.jpg


baby2.jpg

Dikatakan ia merupakan majlis aqiqah anaknya yang diberi nama Ungku Haslan Haq. Ternyata ramai artis tertamu yang hadir. Ternyatak wajah anak Jihan Muse dan suami sangat comel! Putih dan juga tembam.

Pelakon, pelawak dan pengacara popular ini telah bernikah dengan Ungku Hariz pada 20 Mac 2016 setelah berkenalan dan berkawan hampir sembilan tahun.

Jihan Muse dan pasangan sangat cantik mengenakan busana putih dan suaminya dengan busana seperti orang arab. Sangat padai pasangan ini meyembunyikan wajah anaknya di media ya.

Setelah hampir berkahwin selama 2 tahun kini pengacara popular ini akhirnya mendapat zuriat yang di nantikan. Semestinya bayi ini menjadi pelengkap hidup bagi ibu dan bapanya.

Anak Jihan Muse dan juga pasanganya juga diberi gelaran "Baby Ninja".Jihan Muse mula di kenali dengan nama Jihan Raja Lawak apabila dia telah menyertai pertandingan lawak yang di kendalikan oleh pihak astro.

Kini, nama Jihan Muse telah gah dah bertambah popular apabila dia di gandingan dengan pelawak popolar iaitu Nabil Ahmad dalam rancangan hiburan Gegar Vaganza .

Tahniah diucapkan buat Jihan Muse dan juga suaminya Ungku Hariz kerana telah menimang cahaya mata yang sangat comel. Semoga baby ninja menjadi anak yang soleh dan taat kepada kedua ibu bapanya.

Sumber: IG MeleTop

Catat Ulasan

0 Ulasan