“Mana Ada Gigi Palsu, Saya Baru 23 Tahun” – Dituduh ‘Datin Gigi Palsu’, Eina Azman Tampil Beri Penjelasan

“Mana Ada Gigi Palsu, Saya Baru 23 Tahun” – Dituduh ‘Datin Gigi Palsu’, Eina Azman Tampil Beri Penjelasan

Loading...
“Mana Ada Gigi Palsu, Saya Baru 23 Tahun” – Dituduh ‘Datin Gigi Palsu’, Eina Azman Tampil Beri Penjelasan

Pelakon Eina Azman dalam laman Insta Livenya beberapa hari yang lalu ada menjawab dakwaan mengenai tuduhan dia memakai gigi palsu.
“Saya rasa sekarang ni semua orang buat rawatan gigi. Takde benda nak malu, ramai artis buat. Bahkan artis, orang politk semua ada buat, jadi tak perlu nak cakap.
Mana ada gigi palsu, saya baru berusia 23 tahun, mana mungkin saya pakai gigi palsu,” katanya.
Mengulas dakwaan yang mengatakan dia memakai gigi palsu, Eina hanya menjawab bahawa semua yang berlaku ada hikmahnya.
“Biarlah apa orang nak cakap, orang cakap buruk takpe, mana yang positif berfikiran positif baik alhamdulilah. Hidup kena teruskan.
Mungkin ada hikmah yang berlaku,” tambahnya lagi.
VIDEO :

Beberapa hari yang lalu kecoh apabila pelakon Rebecca mengamuk dan menghentam seorang datin yang digelar datin gigi palsu dan muka mayat.
Rata-rata membuat tanggapan bahawa Rebecca menujukan kata-kata itu kepada Eina Azman, namun sehingga kini wanita itu tidak mendedahkan kepada siapa sebenarnya kata-kata itu ditujukan.

Catat Ulasan

0 Ulasan