Ya… Ini Anak saya. Tapi Kenapa Kepalanya Botak.

Ya… Ini Anak saya. Tapi Kenapa Kepalanya Botak.

Loading...
Ya… Ini Anak saya. Tapi Kenapa Kepalanya Botak.:

WJ-18.jpg

INDONESIA- Misteri kehilangan seorang bayi yang didakwa telah diculik akhirnya terjawab.Hati ibu mana yang tidak risau anak yang dikandungnya telah diculik orang.Bayi tersebut telah ditemui dalam keadaan selamat,semalam.Kejadian dikatakan berlaku di Jawa Barat,Indonesia.

Laporan menyatakan,bayi berusia 25 hari itu telah diculik di kawasan perumahan pasangan ini yang terletak di Sukmajaya ketika ibunya ,Marlina keluar sebentar ke kedai runcit berhampiran.

Selain itu,Marlina mengakui bahawa dia terlupa untuk mengunci pintu rumah ketika keluar dan hanya meninggalkan bayi itu bersama seorang lagi anak perempuanya yang berusia sembilan tahun.
Bayi yang diberi nama Aditya ini mempunyai tanda lahir dibahagian hidung dan telah ditemui di dalam sebuah bilik sewa di Abadi Jaya.

“Ya..ini anak saya.Tapi kenapa kepalanya dibotakkan.Namun,syukur dia tidak di apa-apakan”.
Pasangan ini mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak polis dan orang awam yang membantu sehingga anak nya berjaya ditemui.

Walau bagaimanapun,pihak polis telah berjaya menahan suspek utama kes penculikan ini.
Menurut Ketua Unit Jenayah Depok, Komisioner Didik Sugiarto,berkata,pihak kami berjaya menahan dua individu berkaitan kes ini dan ianya masih dalam siasatan pihak polis.Sumber

 – Sinar Harian.Editor-Sofia
0-2.jpg

1-4.jpg

2-2.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

5.png

6.jpg

7.jpg

8.png


Catat Ulasan

0 Ulasan